Kurulduğu tarihten itibaren yönetim sistemlerin faydasına inanan ve bu anlayışla sürekli gelişim sağlayan KYK Yapı Kimyasalları, KYK’ da ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında var olan müşteri şikâyetlerini ele alma ve yönetme konusunda iyileştirme çalışmalarına başlamıştır.
Bu çalışmalarla birlikte,
1. Şikayet yönetimi (nasıl alınır, nasıl yanıtlanır, vb.) tanımlanmış olup, herkesin kolayca ulaşabilmesi sağlanmakta (www.kyk.com.tr ; www.mantotherm.com.tr),
2. Ürün ve hizmet ile ilgili bildirimleri şikayet olarak değil, üzerinde çalışılması, düzeltilmesi ve önlem alınması amacıyla iletilen iyileştirme ve geliştirme aracı öneriler olarak ele alınmakta,
3. Şikayetler bir sistem içerisinde değerlendirmekte,
4. Sürece ilişkin ölçülebilir hedefler tanımlanmış (yanıtlama, geri bildirim süresi, şikayet sayısı, vb.), izlenmekte ve sürekli iyileştirmektedir.
Kuruluşumuz “Paydaşı Olmaktan Kıvanç Duyulan Bir Kuruluş Olmak” vizyonuna ulaşmak amacıyla yapılan çalışmalar sonucunda, Mart 2014’te “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi” belgesini almaya hak kazanmıştır.